Pages

Thursday 8 October 2015

2 Oct 2015

orait, tora datang lagi dengan mainan baru.. hahahahaaha... tetiba teringan zaman budak2 dulu..
 ok.. post kali ni adalah mengisahkan tentang peristiwa yang berlaku.. pada hari tu, lec aku nak cop semua lukisan yang aku lukis semase berada di galeri petronas hari tu.. korang ingt lagi x bila aku pergi kat  situ?? kalaw x ingt, boleyh tgk post yang sebelum ni.. klaw xnak tgk sudah..sebelum tu, MR.M ada menerangkan tentang kehidupan seorang pelukis.. dibawah ni aku ade letak gambar semasa penerangan tu dibuat.




sambil2, semua student ni tunggu giliran nak cop tu, kami semua telah diarahkan oleh komander terhormat kami iaitu MR.M.. hahaha.. UNTUK MELUKIS GAMBOR APE MENDE ENTOH.. AKU LUKIS JE.. hahaha.. tetibe tulisan besor sume la pulak.. bior je la.. malas nak delete.. hahahaha.. korang tgk je la gambor yang mane aku post tu.. tengok, tenung, lihat... kalaw nak bijak lagi.. try la lukis sekali.. ni la gamba yg aku kena lukis tu.. serraamm kot tgk.. hahahaha





0 comments:

Post a Comment