Pages

Monday 2 October 2017

final year project

ok,, kali ini, detik ini, saat inin, bermulalah satu langkah lagi untuk mengakhiri zaman universiti ini.. aku semakin hampir untuk memegang segulung ijazah.. hahaha,, habis pon belum, berangan je lebih.. (angan2 tu perlu ada).. ok, sebelum nak habis tu, aku and the geng and sahabat ni kene la buat satu final project, so, kami semua kene la bt satu short animation yang berduration minima 3 minit, memang perit nak bt semua tu, tapi apakan daya, nak tak nak kena buat jugak kan.. ok, at the first, aku kene bt satu thumnail untuk cerita aku.. banyak jugak la cerita aku yang telah direject, di buang di tohok dan tidak diterima,(sama je sume tu).. usaha punya usaha, akhirnya cerita aku ni diterima jugak la,.. cerita aku yang diterima ni bertemakan ninja.. nak ckp bnyak pon cerita x siap lagi.. in proses mat salleh cakap.. hahahaha..
ni la aku punye thumnail yang diterima tu.





0 comments:

Post a Comment