Pages

Monday 11 December 2017

TEMUBUAL BERSAMA PROKUYA STUDIOS

Pada tanggal 11/12/2017 adalah hari yang sedikit tercabar bagi saya kerana saya telah mendapat interview di satu company yang agak terkenal di industri kita iaitu PROKUYA STUDIOS. prokuya studios ini di uruskan oelh encik Fadzil atau lebih dikenali sebagai adik kepada farid kamil. pada awalnya, saya telah diberi waktu untuk datang interview pada pukul 5.30 petang di Flame & Flavour di Shah Alam. tetapi setelah pukul 4.30 saya telah diberi arahan untuk berpatah semula ke rumah untuk dibawa kamera.


temuduga ini saya dapat bersama dua lagi sahabat saya iaitu masliza dan ashikin. kami bertolak bersama dari kuala lumpur ke shah alam pada pukul 3 petang. setelah itu, kami diberitahu untuk di interview pada waktu yang sama. bahkan kami telah diarahkan untuk ke tempat yang lain.

pada awalnya kami perlu interview bersama setiausaha sahaja atau lebih dikenali sebagai cik wawa. tetapi ditukar rancangan lalu kami kena pergi ke satu tempat iaitu di salah satu studio di shah alam.

maka disitu kami telah di interview sendiri oleh encik fadzil dan puan yana samsudin. ketika itu suasana distudio agak mendebarkan tambahan pula kami ditugaskan dengan segara untuk mengambil beberapa keping gambar puan yana samsudin semasa tengah shooting untuk salah satu product terkenal iaitu super power.

selepas itu selesai berinterview, kami sempat mengambil gambar bersama sebelom pulang sebagai tanda terima kasih atas layanan yang sangat baik oleh mereka.


0 comments:

Post a Comment