Pages

Wednesday 25 November 2015

human and animal

pada awalnya , untuk kije final bagi subjek figure design ini, aku dan kawan2 sekelas aku ditugaskan untuk membuat drawing human and animal.. mr.m telah memberi tugasan untuk student nya membuat 5 poses untuk human dan 5 lagi poses untuk animal.. pada awalnya binatang yang aku pilih adalah kumbang badak.. manakal untuk human pula.. aku pilih seorang lelaki..

Drawing yang aku lukis ini, aku gunakan charcoal dan dilukis diatas kertas yang bersaiz A2. So apabila siap human dan animal ini.. tugasan seterusnya adalah menggabungkan animal dan human ini menjadi satu character.. nak tengok .. kene tunggu dlu laa yep.. nanti settle aku post kn semua disini..

nih lukisan aku yang berjaya dihasilkan.



human

animal


0 comments:

Post a Comment