Pages

Wednesday 25 November 2015

MELUKIS MODEL (MEK AZRA)

Post kali ni aku nak story sikit pasal model drawing.. drawing kali nih bkn mcm yg aku post sebelum2 ni.. tp.. model drawing kali ni agak berlainan dari biasanya.. aku and the gang perlu melukis seorang model selama 3 jam.. korang baygn kan lah.. 3 jam lukis tu.. bkn nye sekejap.. lukisan yg dihasilkan kalauboleyh nak yg realistic punye.. kat bawah ni ada aku sertakan beberapa keping gamba untuk melambasngkan situasi pada hari itu..

ni lah model yang aku kene lukis tu

muka semua tgh kusyuk bt keje


sempat lagi posing

yang ni lagi sorang.. pantang nampak kamera.. hahaha.. jgn marah..


kusyuk betul budak2 nih..tau la semua pro2


antara lukisan yang dihasilkan.. cantikkan.. kalau jual mesti mahal ni kan..

0 comments:

Post a Comment